PHILIP Menhely hírei

PHILIP Természet- és Állatvédő Egyesület - Kaposvár

PHILIP Egyesület

Kidobott, sorsukra hagyott állatok, láncon élő kutyák, testvéreiket, kölykeiket élve eltemették, falhoz csapták, vízbe fojtották vagy kegyetlen emberek végeztek velük. Rettegő kutyák, akiket a "gazdi" azért tart, hogy az indulatait rajtuk vezesse le, kézzel, lábbal, vasvillával. Ám Ők mégis szolgálnak, míg bele nem halnak. Az Ő segítségükre alakult Kaposváron a PHILIP Természet- és Állatvédõ Egyesület.

Állatotthon

A nap mint nap szaporodó, gazdátlanul kóborló, kiszolgáltatott és mostoha körülmények között tartott állatok áldatlan helyzetén kívánunk segíteni erőnkhöz képest. Ehhez kérjük az állatbarátok és mindazon emberek segítségét, akik úgy gondolják, hogy az ember környezete iránt felelősséggel tartozik.

2011. április 28., csütörtök

GAZDIKERESŐ - Zsebi, a tacsi

Mellélelten küldöm Zsebi kutya levelét és fényképét abban a reményben, hogy tudnak Neki találni egy igazi otthont, családot, akik az Ő kedvességét, szeretetét viszonozni tudják. Fájó szívvel vennék búcsút Tőle, de úgy érzem, hogy én nem tudom mindazt biztosítani Neki amire szüksége van. Fáradozásukat előre is köszönöm, várom szíves értesítésüket:

Máté Ferencné
Fonyód 
Tel: 85/361-047 
Mobil: 30/406-7919
Szeretnék bemutatkozni:
„Zsebi” vagyok, 6 éves tacskó kan kutya. Nagy bánat ért tavaly, meghalt a Gazdám. Az idén keresésére indultam és Fonyód utcáit jártam, hátha megtalálom. Gazdám felesége nem tudta megakadályozni, mert mindenképen meglógtam otthonról. Az emberek kedvesek voltak hozzám, mindenütt kaptam enni napközben. Este aztán hazatértem szomorúan, mert Őt sehol nem találtam. Így ment hónapról hónapra, míg nem találkoztam a Nagymamával. Ő megtudta szomorú történetem és nagyon sok szeretettel közeledett hozzám. Tőle is kaptam enni, de a szeretet többet ért amit én is
viszonoztam. Ott maradtam Nála és nem mentem haza. Azóta is itt lakom és egyre kevesebbet csavargok. Gazdám feleségével megbeszélték, - aki megértette - hogy én Őt
választottam gazdinak és hozzá ragaszkodom. Bent szeretek lakni a lakásban, de a kertet, udvart is nagyon értékelem. Szeretem, ha sétál velem, de legjobban Húsvétkor éreztem magam amikor megjöttek az unokák és szüleik. Imádtam
a nagycsaládot, rengeteget játszottunk, mert azt nagyon szeretek. A gond csak az, hogy választott gazdám azt mondja, hogy nem tudja felelőséggel vállalni tartásom, mert naphosszat nem tud velem lenni, hiszen egyedül él és neki sok intézni
valója van amikor el kell mennie otthonról. Akkor egyedül maradok, pedig én mindig a sarkában szeretek járni, úgy érzem jól magam. Ezért szeretnék egy nagycsaládba kerülni, ahol mindig van otthon valaki, vannak gyerekek akiket szerethetek
és Ők is szeretnének engem. Remélem, hogy vágyam egyszer csak teljesül.